jueves, 6 de diciembre de 2012


Guio finalitzat.
(Cada uno en supuesta en escena, en una situación campechana empieza a moverse los personajes.
Aparece una señorita pobre y analfabeta (Martina) leyendo un libro, el cual no entiende pero disfruta mirándolo, de repente una marquesa de nivel económico más alto (Andrea) se le acera diciéndole:
-Andrea: Concha, concha t’has enterat de qui s’ha mort?
-Martina: Xica..Qui?
-Andrea: El fill de la Sotaneta ¡ ¡
-Martina: Y qui es eixe?
-Andrea. Figa ¡, el fill de la fornera, la germana del coix que viu vaig teua¡
-David: Interviene la conversación Josep (David), el alcalde del pueblo - Dona, dona saps que a passat a la granja de Josep, el porc Pinyol s’ha posat ma… y esta apunt de faltar..
-Andrea: Uuuuy ¡ açò te que ser cosa de bruixes¡
Interviene el cura del pueblo (Ruben) diciendo:
-Roben: (se levanta de forma plegaria y dice) Aaaaaaay ¡ …leees bruixeees… (Y da tres pasos hacia el centro de la escenografía)
-Miriam: (La hija del alcalde, estaba durmiendo, al cual zuño despierta y corre asustada a contárselo a su padre) Pare, Pare. Saps el que acaba de somiar?. Que dos bruixes ballaven rodejant el foc i pregant-li al dimoni..(Asustada aparta a una esquina a David) y juraria que eren eixes dos ¡(señalan a Andrea i Martina)
-Rubén: Sols i queda una solució…
Todos: A LA FOGUERA ¡¡
(Se  cambia la escenografía y aparecen las dos brujas subidas en un palo preparadas para ser quemadas el cura esta en el medio de dichas dos y llama a testificar los hechos a la hija del alcalde)
-Rubén: Demanem la presencia de Paca, la filla de l’alcalde, y que ens mostra al poble el ocorregut..
-Miriam: ( dirigint-se a David) No pare no vull..
-David: Si filla, deus fer-ho per el poble ¡
-Miriam: Aquesta matinada a quedat demostrada la mort d’un innocent xiquet, amb la infermetat d’un pobre porc; com tots sabeu el porc es un símbol ,símbol molt apreciat, un animal sagrat, ham el que o es deuria malulumbrar, mal nombrar ni tan sols nombrar, a mes a mes vaig somiar amb aquestes dos ballant davant del foc pregant-li al dimoni. Així que o aclame y demane la mort de aquestes dos blasfemats….BRUIXEEES A LA FOGUERA ¡

No hay comentarios:

Publicar un comentario